IKEA-tavaratalojen maailmanlaajuinen pehmolelukampanja järjestetään 4.11.–23.12.2012. Kampanja-aikana IKEA Foundation lahjoittaa jokaisesta myydystä pehmolelusta ja lastenkirjasta yhden euron UNICEFin ja Pelastakaa Lapset ?järjestön hankkeisiin, joilla tuetaan lasten koulunkäyntiä.

Pehmolelukampanjan tavoitteena on parantaa kehitysmaiden lasten mahdollisuuksia koulunkäyntiin ja laadukkaaseen opetukseen. Vuodesta 2003 lähtien järjestetyn vuosittaisen kampanjan avulla on saatu kokoon yhteensä 47,5 miljoonaa euroa, joilla on voitu tukea 8 miljoonan lapsen koulunkäyntiä yli 40 maassa.

Tule mukaan auttamaan!

ikea_uutiskirje_pehmolelukampanja <—- Lataa kampanjan esite ( pdf)

By VictoriaMedia

Victoria Media eli Kerttu Vali on Uutisharrastaja, Uutiskissa, Vaikuttaja, Luontoaktivisti, Lukutoukka, Nörtti, Tiedonkerääjä sekä Tutkija.