Kela uudistaa toimistojensa sisätilojen ilmettä. Uutta ilmettä kokeillaan ensimmäisenä Kampin toimistossa, joka palvelee 350–400 asiakasta päivittäin.

Kela on uudistanut toimistojensa julkisivun ilmettä eri puolilla maata. Nyt uudistus jatkuu toimistojen sisätiloissa. Kelan vilkkaimpiin toimistoihin kuuluva Kampin toimisto on uudistettu niin, että asiakasmäärää pystytään palvelemaan entistä paremmin. Uudet tilat mahdollistavat esteettömän liikkumisen ja ovat ilmeeltään raikkaat ja viihtyisät.

Uudistuneista tiloista kerätään asiakaspalautetta, ja niitä kehitetään edelleen. Kampin toimisto on ensimmäinen, jossa käytetään Kelan uutta toimistoilmettä. Samaa toimistoilmettä käytetään jatkossa myös muissa Kelan toimistoissa sitä mukaa kuin niitä remontoidaan.

Kampin toimiston sisäänkäynti palautui katutasolle. Ensimmäinen kerros on varattu nopeille asioille sekä itsepalveluun. Toimiston toisessa kerroksessa asiakkaita palvellaan vuoronumerolla.

Toimistossa tulee olemaan kolme asiakaspäätettä, joilla asiakkaat voivat asioida itsenäisesti. Päätteet uusitaan kevään aikana ja itsepalvelupisteelle lisätään skanneri, jolla liitteet on helppo skannata verkkoasiointia varten. Kun asiakkaalla on mukanaan verkkopankkitunnukset, hän voi tehdä hakemukset ja lähettää liitteet verkossa, eikä vuoronumerolla asiointia välttämättä tarvita lainkaan.

By VictoriaMedia

Victoria Media eli Kerttu Vali on Uutisharrastaja, Uutiskissa, Vaikuttaja, Luontoaktivisti, Lukutoukka, Nörtti, Tiedonkerääjä sekä Tutkija.